Gdzie byliśmy

Podczas naszych podróży udało się nam odwiedzić kilkanaście krajów. Nie wszystkie nasze podróże zostały tu opisane, ale mamy nadzieję, że kiedyś się to zmieni i znajda się tu teksty lub przynajmniej zdjęcia z odwiedzonych przez nas miejsc:)

Naszą wspólną przygodę z zagranicznymi wyjazdami rozpoczęliśmy od wycieczki do Gruzji, na którą wybraliśmy się z przyjaciółmi w 2013 roku.

Lawra

W kolejnym roku odwiedziliśmy Paryż, Budapeszt i Bieszczady. Dotarliśmy również do Malezji, Singapuru i Brunei. W 3 osobowym gronie wynajęliśmy prywatnego kierowcę i zwiedziliśmy dużą część półwyspu malajskiego, a później samolotem dostaliśmy się na Borneo. Była to niezapomniana przygoda i nasza pierwsza styczność z Azją południowio-wschodnią.

KLCC

W roku 2015 ponownie wróciliśmy do Azji. Tym razem, w ramach 3 tygodniowej podróży objechaliśmy Tajlandię. Oprócz tego udało nam się odwiedzić archipelag Azorów, gdzie spędziliśmy cudowny tydzień na wyspach Sao Miguel i Flores. W czasie jednego z długich weekendów wybraliśmy się również do Gór Stołowych i Adraspachu znajdującego się u naszych czeskich sąsiadów.

Pyrops Candelaria

Rok 2016 rozpoczęliśmy od świętowania Nowego Roku w Barcelonie. Później objechaliśmy Islandię i Maderę i wybraliśmy się do Słowackiego Raju. W ciągu tego roku planowaliśmy również naszą przyszłoroczną wyprawę po krajach Azji południowo-wschodniej.

W ostatni dzień roku 2016 wsiedliśmy do samolotu lecącego do Bangkoku i tak zaczęła się nasza półroczna przygoda. W roku 2017 odwiedziliśmy kolejno Birmę, TajlandięLaos, Kambodżę, Nową Zelandię, Wietnam, Indonezję i Malezję. Stamtąd wróciliśmy do Polski i zaczęliśmy uzupełniać wpisy na blogu 🙂 Pomimo tego, że planowaliśmy pisać regularnie w podróży, nie udało się. Zbyt dużo się działo i nie mieliśmy na tyle czasu, żeby zadbać o systematyczność. Dlatego teraz uzupełniamy brakujące wpisy. Jeżeli ktoś potrzebowałby informacji na temat jakiegoś kraju, który nie został jeszcze opisany na blogu zapraszamy do kontaktu przez facebook 🙂

Bagan

Jako, że nadszedł już nowy rok nie mogło się obyć bez nowych wyjazdów. Nadejście roku 2018 świętowaliśmy na Teneryfie. Teraz planujemy kolejne podróże. Nasz najbliższy wyjazd ma się odbyć już pod koniec kwietnia. Tym razem polecimy na Wyspy Owcze!