Gdzie byliśmy

Podczas naszych podróży udało się nam odwiedzić kilkanaście krajów. Nie wszystkie nasze podróże zostały tu opisane, ale mamy nadzieję, że kiedyś się to zmieni i znajda się tu teksty lub przynajmniej zdjęcia z odwiedzonych przez nas miejsc:)

Naszą wspólną przygodę z zagranicznymi wyjazdami rozpoczęliśmy od wycieczki do Gruzji, na którą wybraliśmy się z przyjaciółmi w 2013 roku.

Lawra

W kolejnym roku odwiedziliśmy Paryż, Budapeszt i Bieszczady. Dotarliśmy również do Malezji, Singapuru i Brunei. W 3 osobowym gronie wynajęliśmy prywatnego kierowcę i zwiedziliśmy dużą część półwyspu malajskiego, a później samolotem dostaliśmy się na Borneo. Była to niezapomniana przygoda i nasza pierwsza styczność z Azją południowio-wschodnią.

KLCC

W roku 2015 ponownie wróciliśmy do Azji. Tym razem, w ramach 3 tygodniowej podróży objechaliśmy Tajlandię. Oprócz tego udało nam się odwiedzić archipelag Azorów, gdzie spędziliśmy cudowny tydzień na wyspach Sao Miguel i Flores. W czasie jednego z długich weekendów wybraliśmy się również do Gór Stołowych i Adraspachu znajdującego się u naszych czeskich sąsiadów.

Pyrops Candelaria

Rok 2016 rozpoczęliśmy od świętowania Nowego Roku w Barcelonie. Później objechaliśmy Islandię i Maderę i wybraliśmy się do Słowackiego Raju. W ciągu tego roku planowaliśmy również naszą przyszłoroczną wyprawę po krajach Azji południowo-wschodniej.

W ostatni dzień roku 2016 wsiedliśmy do samolotu lecącego do Bangkoku i tak zaczęła się nasza półroczna przygoda. W roku 2017 odwiedziliśmy kolejno Birmę, TajlandięLaos, Kambodżę, Nową Zelandię, Wietnam, Indonezję i Malezję. Stamtąd wróciliśmy do Polski i zaczęliśmy uzupełniać wpisy na blogu 🙂 Pomimo tego, że planowaliśmy pisać regularnie w podróży, nie udało się. Zbyt dużo się działo i nie mieliśmy na tyle czasu, żeby zadbać o systematyczność. Dlatego teraz uzupełniamy brakujące wpisy. Jeżeli ktoś potrzebowałby informacji na temat jakiegoś kraju, który nie został jeszcze opisany na blogu zapraszamy do kontaktu przez facebook 🙂

Bagan

Jako, że nadszedł już nowy rok nie mogło się obyć bez nowych wyjazdów. Nadejście roku 2018 świętowaliśmy na Teneryfie. Później mieliśmy kilka pomniejszych wypadów w różne miejsca w Polsce oraz Czechach. Dwa większe wyjazdy to Wyspy Owcze oraz Namibia. Z tych nieco krótszych, tygodniowych wypadów zaliczyliśmy Szwajcarię oraz Dolomity we Włoszech. Udało nam się również odwiedzić znajomych we Francji, a przy okazji pozwiedzać Annecy oraz okolice.

Być może to jeszcze nie koniec naszych podróży w 2018! A już szykujemy się na nadchodzący 2019 😀